Pardubická devítka

01.05.2016 12:58

Ve středu 27.4.2016 se v Pardubicích konal největší závod všedního dne, Pardubická devítka. Tříokruhový závod na 9,15 km se startem v 18 hod. V hlavním závodě dokončilo bez jednoho 400 závodníků. 

Já si tento závod vybral jako poslední těžší trénink před maratonem. Prvních pár set metrů jsem si dával velký pozor, protože úvodní metry jsou lehce z kopce a po kočičích hlavách, takže velmi rychlé tempo a hodně běžců u sebe může lehce znamenat pád. Naštěstí se nic podobného nestalo a přibližně po 1. kilometru jsem se usadil na prvním místě a udával tempo. Na začátku jsme běželi já, Petr Pechek a Pavel Hrdina. Kolem druhého kilometru jsme zůstali s Petrem ve dvou. Prvním okruhem jsem se prohnal za 9:24 min. V náběhu do druhého kola jsem lehce přidal a Petrovi cuknul, čímž se mi otevřela šance na premiérové vitězství v tomto závodě. Druhý okruh jsem zvládl za 9:38 min a na druhého jsem nabral náskok 13 vteřin. Ten se ve třetím kole ještě značně navýšil a já tak doběhl do cíle jako první v čase 28:46 min, 9 vteřin za traťovým rekordem z loňského roku.

Forma snad je, takže 8.5. v Praze na maratonu mi držte palce :)

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz