2. kolo extraligy

07.07.2017 19:50

V neděli 2.7. se konalo 2. kolo atletické extraligy, které hostil stadion ve Vítkovicích...

První na řadě byla trať 3000m. Ačkoliv jsem byl rozhodnutý, že to tentokrát nebudu táhnout, opak byl pravdou... Po startu jsem se ocitl na prvním místě a vzal jsem tempo na sebe. První kilometr jsem rozběhl volněji (2:53). Druhý kilometr jsem trochu zrychlil a snažil se stále tempo stupňovat. Nicméně 800m před cílem jsem byl vystřídán celou 9 členou skupinou a na jejich zrychlení se mi nedařilo reagovat. Sil jsem měl dostatek, ale nedokázal jsem roztočit nohy a doběhl jsem tak na posledním bodovaném 10. místě v čase 8:35,26 min.

Po doběhu jsem necítil žádnou únavu ani laktát... Škoda.

Přihlášen jsem byl ještě na 1500m, kde byl ohromný počet běžců a závod tak byl rozdělen do 2 běhů. Já byl ve 2. z nich. V tom prvním se běželo velice rychle a z výsledkové tabule bylo jasné, že na 1 bod je potřeba běžet alespoň čas 4:03,94 resp. 3:58,37 na 2 body. Teď to byl úplně jiný běh než ranní trojka. Prvních 500m jsem se držel na 3. místě a následně šel dopředu, protože tempo začalo opadávat. Jediný mezičas, který si pamatuji byl kilometr za 2:40 min. V tu chvíli mě někdo předběhl, ale 350m před cílem jsem šel opět do vedení a snažil se vystupňovat závěr závodu. To se mi povedlo. Svůj běh jsem tedy vyhrál v čase 3:57,64 min a získal tak další 2 body pro tým a konečně jsem byl se závodem spokojen. Příště už se snad vydaří oba závody :)

První na řadě byla trať 3000m. Ačkoliv jsem byl rozhodnutý, že to tentokrát nebudu táhnout, opak byl pravdou... 
Po startu jsem se ocitl na prvním místě a vzal jsem tempo na sebe. První kilometr jsem rozběhl volněji (2:53). 
Druhý kilometr jsem trochu zrychlil a snažil se stále tempo stupňovat. 
Nicméně 800m před cílem jsem byl vytřídám celou 9 členou skupinou a na jejich zrychlení se mi nedařilo reagovat. 
Sil jsem měl dostatek, ale nedokázal jsem roztočit nohy a doběhl jsem tak na posledním bodovaném 10. místě v čase 8:35,26 min.
Po doběhu jsem necítil žádnou únavu ani laktát... Škoda.
Přihlášen jsem byl ještě na 1500m, kde byl ohromný počet běžců a běh tak byl rozdělen do 2 běhů. Já byl ve 2. z nich.
V tom prvním se běželo velice rychle a z výsledkové tabule bylo jasné, že na 1 bod je potřeba běžet alespoň čas 4:03,94 resp. 3:58,37 na 2 body.
Teď to byl úplně jiný běh než ranní trojka. Prvních 500m jsem se držel na 3. místě a následně šel dopředu, protože tempo začalo opadávat.
Jediný mezičas, který si pamatuji byl kilometr za 2:40 min. 
V tu chvíli mě někdo předběhl, ale 350m před cílem jsem šel opět do vedení a snažil se vystupňovat závěr závodu. To se mi povedlo.
Svůj běh jsem tedy vyhrál v čase 3:57,64 min a získal tak další 2 body pro tým a konečně jsem byl se závodem spokojen.
Příště už se snad vydaří oba závody :)

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz