1. kolo extraligy

13.05.2017 20:17

Odstartovala nejvyšší soutěž družstev, extraliga.

1. extraligové kolo hostila pražská Juliska. Nastoupil jsem do závodu 5 000m. Od začátku rychlé tempo (první 2 km za cca 5:45) po 2km uvadalo. Cca 1500m před cílem jsem zkusil jít dopředu ve snaze trochu zrychlit, což se mi nepovedlo. Ve skupině 5 lidí se začalo závodit 500m před cílem a já už neměl síly na závěrečný finish a doběhl poslední z této skupiny na 5. místě v čase 14:52,87 min a družstvu tak připsal 6 bodů.

Na závěr dne jsem se ještě rozcvičil a nastoupil do závodu na 1 500m. Nicméně síly již nebyly a po 900m jsem se se závodem rozloučil a odstoupil, protože jsem již byl mimo bodované příčky.

V součtu bodů jsme v 1. kole obsadili 4. místo.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz