2. kolo extraligy

14.06.2016 20:51

Druhé extraligové kolo se konalo v Kolíně za běžecky ideálního počasí. Já byl lehce v rozpacích, protože celých pomaratonských 5 týdnů jsem se potýkal s ohromným poklesem výkonnosti a celé toto období jsem prožil v neskutečné únavě, které vyvrcholilo v lehkou virózu víkend před extraligou. První trénink, který jsem odběhl "na pohodu" byl až ve čtvrtek před závodem...

Jako první závod mě čekala trať 3000m. Dnes jsem si řekl, že ať se děje cokoli, tak to táhnout nebudu. Ikdyž jsem ze startovní čáry vyběhl nejrychleji, hned na rovince jsem před sebe pustil Petera Ďurce, který odvedl skvělou práci a celý závod tempově odtáhl. První kilometr 2:50, dvojka cca 5:42 a pořadí bylo po celou dobu stejné. Rozhodovalo se až v posledním okruhu, kde jsem začal na vedoucí dvojici lehce ztrácet a 300m před cílem jsem klesl na 4. místo. Po velkém souboji a vypětí všech sil, jsem se ale 50m před cílem dostal na 3. místo a doběhl si pro svůj druhý nejrychlejší čas v životě na této trati. Časomíra mi naměřila 8:25,82 min a bral jsem tedy 8 bodů.

Na závěr dne jsem si ještě zkusil "rychlost" na trati 1500m, kde jsem opět zaznamenal svůj 2 nejrychlejší čas historie a tentokrát to stačilo na 9. místo a 2 body za 3:57,79 min.

S ohledem na předchozí měsíc byly pro mě tyto závody ohromě překvapující a jsem rád, že se forma vrátila v ten správný čas.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz