Klánovický půlmaraton

28.10.2015 22:23

V neděli 25.10. se v Praze-Klánovicích konal první ročník terénního půlmaratonu. Na startu půlmaratonu bylo 425 běžců a běžkyň, což je na první ročník závodu úctyhodný počet. K tomu s námi ještě startovalo 228 závodníků na 10km.

Počasí vyšlo parádně. V 11 hod zazněl výstřel a já se vydal do lesa. Vzhledem k odpočinku, který si dopřávám, jsem rozhodně neměl žádné ambice na výsledný čas. Tomu odpovídalo i nasazené tempo, běžel jsem víceméně na pocit. Od začátku jsem na čele běžel spolu s Davidem Gerychem. Desítkou jsme proběhli v čase 34:15 min. Někde na 12. km jsem se zkusil trhnout a to se mi podařilo. Postupně jsem náskok navyšoval a tak jsem si mohl na 17. km dovolit menšího "šlofíka". Při výběhu z prudké zatáčky se mi noha smekla po kamenech a já se ocitl na zemi. Nic zásadního, ale cca další kilometr jsem rozbíhal lehce pochroumaný kotník (naštěstí to nezanechalo žádné další následky). Do cíle jsem tak doputoval jako první v čase 1:11:53 hod.

Musím říci, že půlmaraton v lese utíká neskutečně rychle a je to úplně něco jiného než klasika na silnici. Vřele doporučuji.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz