Mistrovství ČR družstev mužů a žen

07.09.2015 21:45

6.9.2015 se na pražské Dukle konalo finále extraligy družstev. Já měl v plánu opět dvojkombinaci 3000m a 1500m. Počasí nebylo vůbec ideální, nějakých 12 stupňů a silný vítr.

Na trojce nás bylo na startu 14. První kilometr vzal Jirka Homoláč, kterého jsem následně vystřídal. Takto jsme běželi po celou dobu závodu až se vykrystalizovala 5-členná skupina. 400m před cílem se začalo závodit. No, já teda moc nezávodil, protože jsem zkrátka nedokázal zrychlit a tak jsem doběhl na chvostu této skupiny a připsal jsem tedy 6 bodů do oddílové kasičky.

Následný závod na 1500m byl od začátku pomalý. Tedy až na Filipa Sasínka, který všem utekl již na začátku a v pohodě vyhrál. Za ním se klusalo opět do závěrečné čtvrtky. Tam jsem ztrácel kontakt na body a tudíž jsem závěr pouze doklusl.

Následně jsem byl povolán do B štafety 4x400m a jako bývalý "sprinter" jsem se nezalekl ani bloků a poprvé v životě mi byla změřena startovní reakce, která byla jedna z nejrychlějších (0,209). A i když naše štafeta nebodovala, mé srdce zajásalo, neboť jsme skončili jako 2. nejlepší družstvo letošního roku.

Na závěr nutno dodat výsledky:

3000m - 8:36,94 min

1500m - 4:14,14 min

4x400m - 3:42,75 min (startovní reakce 0,209)

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz