Mistrovství ČR mužů a žen

29.02.2016 21:12

O víkendu se v nově postavené ostravské hale konalo MČR v atletice. Já jsem si vybral nejdelší mistrovskou trať, která se v hale běhá. Je to závod na 3000m, který se konal první den, tedy v sobotu. Na 200m oválu mě čekalo 15 kol...

Na startovní čáře se nás seřadilo 14 běžců. Vzhledem k aktuálnímu výkonu v sezoně jsem držel 5.nejrychlejší čas ze startujících.

Po výstřelu jsem se na pár metrů usadil na nějakém 5. místě, ale když jsem viděl, že se nikomu nechce táhnout závod, tak jsem po 100 metrech zaujal první pozici a rozběhl si vlastní závod. Tempo nebylo nijak závratné, ale ani pomalé. Velkou výhodou byla velkoplošná obrazovka, na které jsem každé kolo kontroloval situaci za mnou. První kilometr byl za 2:52 min a v tu chvíli jsme byli vpředu pouze 4 běžci. Tempo jsem stále držel a 2.km jsem probíhal za 5:45 min a skupinka se ztenčila na 3 závodníky. 500m před cílem šel přede mě Adam Zenkl a rozběhl dlouhý finiš. Já sice také zrychlil, ale na prvenství to nebylo. Doběhl jsem tedy na skvělém druhém místě v čase 8:31,16 min (poslední kilometr za 2:46) a bral svojí druhou mistrovskou medaili. 

Po loňském 3. místě v krosu jsem teď přidal stříbrnou medaili v závodě, který byl pouze zpestřením maratonské přípravy.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz