Pardubický vinařský půlmaraton - MČR v půlmaratonu

17.04.2016 11:02

Včera 16.4. se v Pardubicích konalo MČR v půlmaratonu, které se běželo v rámci Pardubického vinařského půlmaratonu.

Na startu byla celá naše běžecká špička kromě 2 aktuálně nejrychlejších J. Homoláče a M. Kocourka a nechyběli ani 3 Keňani. Můj cíl byl získat některou z medailí...

První 2 km byly v relativně poklidném tempu kolem 3:03 min/km. Nicméně poté se zrychlilo (nebo mi alespoň tak přišlo :D) a rychlejší tempo jsem nedokázal moc akceptovat. Každopádně jsem to nechtěl pustit, ale i tak jsem na 5. km měl mezičas 15:20 min a ztrácel na skupinu přede mnou cca 5-7 vteřin. Keňani s Vítkem Pavlištou si už běželi svůj závod a já měl před sebou jasný cíl, dotáhnout se na skupinu přede mnou, abych byl v kontaktu. To se mi podařilo na obrátce na 7. km a byl jsem zpět ve hře o medaili. Naše skupina se pomalu rozpadala a na 10. km jsme zůstali 3. Se mnou byli Jan Kreisinger a Lukáš Olejníček. Mezičas na této metě ukazoval 31:18 min. Do této chvíle jsem byl spíše pasivním divákem, ale ve druhé polovině závodu jsem se snažil o odpoutání se od soupeřů. Kolem 14. km začal ztrácet Honza Kreisinger a já začal tušit, že to dnes nebude špatné. Lukášovi jsem zkoušel párkrát nastoupit, ale vždy se bez problémů udržel a na posledním kilometru předvedl drtivý finiš, na který jsem nedokázal odpovědět a doběhl jsem si tak pro 3. místo v rámci MČR a v celkovém hodnocení jsem obsadil 6. příčku. Výsledný čas byl 1:07:31 min a s celkovým výsledkem jsem velice spokojen.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz