Pečecká desítka

13.03.2016 13:43

Včera 12.3.2016 se v Pečkách konal tradiční 37. ročník silničního závodu na 10km. Počasí bylo téměř ideální a pohled do startovní listiny napovídal rychlý závod...

Od úvodních metrů nasadil zběsilé tempo jeden ze dvou afrických běžců a neohroženě si ho udržel až do cíle. Za ním vedl skupinku druhý z běžců černé pleti a s ním všichni čeští favorité Vít Pavlišta, Lukáš Kourek, Jan Kreisinger a já se držel na konci této skupiny. Tempo bylo velmi rychlé. První kilometr lehce nad 2:50 min a trojka byla za 8:50 min. V tu chvíli se rozdělila i naše skupina a já zůstal vzadu spolu s Honzou Kreisingerem. V tuto chvíli jsem vzal tempo do svých nohou a společně jsme proběhli metou 5.km v čase 15:04 min. Tempo jsem držel až do 6.km, kde mě Honza vystřídal a já se snažil za ním vyběhnout jediné větší stoupání na trati. To se mi úplně nepodařilo a začal jsem lehce ztrácet. Zbylé 4 km jsem tak běžel osamocen, ale před sebou jsem stále viděl souboj o 5. místo. Do cíle jsem nakonec doběhl na 6. místě ve výrazném osobním rekordu 30:50 min. Svůj dosavadní nejlepší čas na 10km jsem si tak dokázal zlepšit o 45 vteřin.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz