Přebor Pardubického kraje

31.01.2016 20:47

Po dlouhé době jsem opět nazul tretry a vyzkoušel si zase rychlejší tempo. V Jablonci nad Nisou se totiž konal krajský halový přebor Pardubického kraje. Jako každý rok jsem se přihlásil na dvě nejdelší tratě, 3000m a 1500m. 

Na úvod byla trojka a u mě očekávání, co ze sebe z objemové přípravy dostanu. Prvních kolo vzal Luboš Gaisl za 51s, což odpovídalo tempu na 8:30 min. Do dalšího kola jsem ho vysřídal a táhl cca do prvního kilometru, který byl kolem 2:50 min. Poté mě opět vystřídal Luboš, ale dnes neměl svůj den a po dvou kolech jsem šel opět dopředu, protože tempo již opadalo. Druhý kilometr za nějakých 2:58 min. Zbytek závodu už jsem tedy běžel sám a do cíle dorazil první v čase 8:42,84 min. S tímto čase jsem maximálně spokojen :)

Na regeneraci před patnáctkou byly necelé 3 hodiny, takže dostatek času.

Patnáctistovku jsem vzal od začátku na sebe a stejně tak jsem doběhl i do cíle. Mezičas na 600m ukazoval 1:36 min, což odpovídalo tempu na 4 minuty, ale vzhledem k tomu, že mi nikdo nešlapal na paty, tak už po trojce nebyl morál na lepší výkon než 4:09,20 min.

Každopádně příjemné proběhnutí a kvalitní trénink :)

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz