Přes desenské kopce

13.09.2015 17:46

Po včerejší desítce jsem si jel dnes vyzkoušet nějaký ten kopec nahoru a dolů. Závod byl dlouhý 12km a první polovina závodu byla nahoru, druhá pak dolů. Počasí opět na jedničku a o nějaké únavě ze včerejšího závodu nemůže být vůbec řeč. Nohy jsem měl 100% připravené ;)

Na startu bylo odhadem 50 běžců. První 2km se tak nějak vlnily a i tempo tomu odpovídalo. Žádný fofr, ale běh to byl :) po těchto "zahřívacích" 2 km začalo jediné stoupání, které bylo dlouhé něco málo přes 2km. Do kopce jsme nabíhali ve skupině 3 běžců a drželi se stále při sobě. Přibližně v poslední čtvrtině kopce jsem začal vnímat, že soupeři zpomalují a tak jsme jim zkusit nastoupit a k mému překvapení jsem si hned vybudoval slušný náskok. Následovaly asi 4km po rovině a náskok se stále navyšoval. Poslední 4km byly stále z kopce a vzhledem k velkému náskoku, který jsem si po očku kontroloval, jsem běžel dolů spíše setrvačností. Velkého zděšení se mi dostalo, když jsem si naposledy chtěl zkontrolovat, jestli jsem ve předu opravdu sám a najednou jsem viděl za mnou soupeře vzdáleného asi 10m!!! Říkal jsem si, kde se tam vzal? :) No nic. Posledních pár set metrů jsem zabral a nakonec v klidu zvítězil.

Takže z toho byl nakonec vítězný víkend ;)

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz