RunTour Ostrava

12.09.2015 21:00

V sobotu jsem se zúčastnil 6. závodu běžecké série RunTour. Tentokrát se závod konal v Ostravě, kde měl loni premiéru. Počasí bylo ideální, trať v podstatě rovinatá, takže se nebylo čeho bát...

Závod jsem rozběhl v tempu kolem 3:15, takže žádný fofr. Ve skupině jsme v tu dobu byli 3. Ale již na 2. km jsem trochu přidal a osamostatnil se. Postupně jsem navyšoval náskok a takto doběhl až do cíle ve výsledném čase 31:59 min. Zároveň jsem byl i první na prémii, která byla na 2,5km a tak si můžu při běhu pouštět hudbu z iPod shuffle :)

V závodě jsem neměl žádnou krizi a vlastně jsem takto v pohodě již dlouho neběžel. Je fajn, že mi zbyly nějaké síly, protože druhý den jsem měl v plánu další závod...

Kompletní výsledky zde 

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz