RunTour Praha

04.10.2015 17:54

Včera 3.10.2015 se na pražské Ladronce konalo finále běžecké série RunTour. Počasí opět ideální a na startu přes 1100 závodníků. Vzhledem k tomu, jak se mi na minulých závodech více či méně dařilo, jsem musel skončit nejhůře druhý, abych obhájil loňské celkové vítězství. Úkol to nebyl vůbec snadný, protože ve startovce byl mimo jiné Jan Kreisinger, Milan Janoušek a David Kučera. David ale nakonec na start nedorazil. 

Po startu jsem se hned zařadil za Honzu Kreisingera a držel jsem se za ním někam na 3,5. km. Tempo bylo vražedné. Trojkou jsme probíhali těsně pod 9min. Na druhou stranu, tímto rychlým začátkem jsme se odpoutali od všech dalších běžců včetně Milana. Při náběhu do druhého kola svítil na časomíře čas 15:13 min a ve mě byla v tu chvíli malá dušička, protože takto rychle jsem ještě nikdy desítku nerozbíhal. I když jsem samozřejmě zpomaloval, tak bylo pozitivní, že se mi Honza Kreisinger moc nevzdaloval a měl jsem ho stále na dohled. 

Ve druhém kole se už nic nezměnilo a já doběhl do cíle na druhém místě v čase 31:35 min a vylepšil si tak osobní rekord z roku 2013 o 2 vteřiny. Za vítězným Kreisingerem jsem zaostal o 20 vteřin.

Díky druhému místu jsem tak obhájil loňské vítězství celé série a budu se tešit zase na příští ročník.

Kompletní výsledky zde

 

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz