Velká cena Monaka

20.10.2015 19:02

Po Hradeckém půlmaratonu si sice dávám tréninkový oddech, ale abych nevyšel ze cviku, šel jsem si zaběhnout tradiční Velkou cenu Monaka, která se konala v neděli 18.10.2015. Počasí bylo typické podzimní, sychravo, ale nepršelo.

Nevím jestli to bylo ještě únavou z 1/2M nebo tím, že jsem v odpočinkovém režimu, ale od začátku se mi běželo hodně špatně. Celý závod jsem měl ztuhlé ruce a o nohách ani nemluvit. Přišlo mi, že neběžím, ale stojím na místě. Od začátku jsem běžel s Lukášem Gdulou a Pavlem Hladíkem. Pavel nás opustil chvíli před 3. km. Po výběhu na 3. km a následném seběhu jsem se od Lukáše odpoutal, ale před 5. km mě zase doběhl. Kolem 5. km je asi nejnáročnější pasáž trati na jejímž konci jsem se znovu od Lukáše vzdálil a tento náskok jsem si již udržel do cíle.

Výsledný čas 34:01 min vzhledem k momentálním pocitům více než uspokojující.

Kompletní výsledky zde

Kontakt

Pavel Dymák pajadd@seznam.cz